Objednávky v době coronaviru

Pražírna kávy i e-shop FUNGUJE.

Ptáte se nás, jestli máme otevřeno, kde si mají naši kávu v těchto dnech koupit. Fungujeme a pražíme stále stejně, i když se nás samozřejmě obecná opatření také dotkla a přizpůsobili jsme se jim. Opatření, která se týkají vás, zákazníků:

  • Objednávky přes náš e-shop mojeprazirna.cz fungují v normálním režimu.
  • Dopravci doručují na vaše adresy také normálně – zde bychom v rámci ochrany řidičů poprosili – volte způsob úhrady kartou, nebo převodem. Hotovost je rizikovější.
  • Bezplatný rozvoz Příbram funguje také běžně.

A teď ta omezení:

  • Pokud si necháváte objednávku zaslat na ParcelShop – ověřte si, zda je v tuto dobu funkční.
  • Osobní výdej v COFFEE POINTU – zde je nejzásadnější omezení. Pro veřejnost je uzavřen. Nicméně ve chvíli, kdy si budete chtít naplánovat vyzvednutí objednávky, spojte se dopředu telefonem s kolegou (Milan Suchý, telefon: 603 274 986) a domluvte se na konkrétním čase vyzvednutí formou vyzvednutí z „výdejního okénka“, abychom omezili vzájemný kontakt.

Poslední způsob odběru kávy zvolte i v případě, že jste zvyklí kávu kupovat v COFFEE POINTU bez objednávky, napřímo. Ideální je udělat objednávku na e-shopu www.mojeprazirna.cz, uhradit kartou a jen se domluvit na čase předání.

 

Držme si palce, aby tato situace panovala co možná nejkratší čas, že se brzy vše vrátí do starých kolejí. Určitě se ale lépe s coronavirem bojuje se šálkem dobré kávy v ruce. My například aktuálně bojujeme kubánskou Arabicou, ze Sierra Maestra (Cuba Serrano Lavado Superior). A zdá se, že zabírá ????.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení